Advertisement

ליאת בן ארי נתניהו : פרקליטות המדינה: "הפרסום בגלי ישראל על ליאת בן ארי הוא שקר ... - האישומים נגד נתניהו מבוססים רובם ככולם על הטענה שהתנהלותו ביחסיו עם בעלי הון חרגה מנורמות מקובלות התנהלותה הבעייתית לכאורה של ליאת בן ארי נחשפה שוב גם במהלך השימוע שנערך לאחרונה לראש הממשלה.

ליאת בן ארי נתניהו : פרקליטות המדינה: "הפרסום בגלי ישראל על ליאת בן ארי הוא שקר ... - האישומים נגד נתניהו מבוססים רובם ככולם על הטענה שהתנהלותו ביחסיו עם בעלי הון חרגה מנורמות מקובלות התנהלותה הבעייתית לכאורה של ליאת בן ארי נחשפה שוב גם במהלך השימוע שנערך לאחרונה לראש הממשלה.. בערוץ 20 פורסם על עבירות בנייה בבית המגורים של המשפחה במושב חירות. בן ארי פתחה בנאום המתכונן: עוד ליאת בן ארי, פרקליטת מיסוי וכלכלה העומדת בראש צוות תיקי ראש הממשלה, זכתה במכרז לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית. פרקליטות מיסוי וכלכלה שבראשה עומדת בן ארי נחשבת לחוד החנית כיום במאבק בעבירות צווארון לבן, והיא אחראית על התיקים הגדולים שעוסקים בשחיתות במערכת הפיננסית והציבורית. ליאת בן ארי לא תתמודד, בכירים במערכת המשפט הגישו מועמדות.

בן ארי הובילה את עבודת הפרקליטות בחקירות נתניהו. מה, שמפריע לי הרי אפשר למצוא תחומי עיסוק בפרקליטות. התובעת בתיקי האלפים ליאת בן ארי נושאת דברי פתיחה, שיהוו מעין מפת דרכים של התיק, כפי שרואה אותו הפרקליטות. השמאל,התקשורת בן גוריון בלה בלה בלה. בישראל היום פורסם על בית שנקנה להשקעה בראש העין שפוצל בניגוד לחוק וככל הנראה נרכש בניגוד לתנאי המכרז;

נאום הפתיחה המלא של ליאת בן ארי במשפט נתניהו - סרוגים
נאום הפתיחה המלא של ליאת בן ארי במשפט נתניהו - סרוגים from www.srugim.co.il
הוריה הכירו במחנה המעצר בקפריסין והתגוררו בנתניה. בן ארי הובילה את עבודת הפרקליטות בחקירות נתניהו. עדותו תימשך כנראה יותר מיום אחד. לאחר מכן יעיד עד התביעה המרכזי אילן ישועה. התובעת בתיקי האלפים ליאת בן ארי נושאת דברי פתיחה, שיהוו מעין מפת דרכים של התיק, כפי שרואה אותו הפרקליטות. נציב הביקורת על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן, דחה את התלונה הנוגעת לעבירות הבנייה לכאורה של התובעת בתיקי נתניהו, עוד ליאת בן ארי, מאחר שאין לו סמכות לטפל בה. לאחר נאום הפתיחה של בן ארי, תישמע ראשונה עדותו של אילן ישועה, לשעבר מנכל וואלה. במשרד המשפטים הגיבו בתקיפות נגד טענות ראש הממשלה לאכיפה סלקטיבית וההאשמות.

במקום לנכוח בשימוע שעליו היא אחראית, בתיקים שאותם היא.

בשבועות האחרונים נחשפים עוד ועוד פרטים על עבירות בנייה לכאורה המיוחסות לתובעת בתיקי נתניהו ליאת בן ארי יחד עם בעלה אביב שווקי. וליאת בן ארי צריכים לעמוד לדין על ״הפיכה שלטונית״. ראש הממשלה בנימין נתניהו נוכח באולם לאחר דבריה של בן ארי יחל להעיד אילן ישועה, מנכל וואלה! אביה עבד כמנהל חשבונות ואמה כסייעת לרופא שיניים. לדבריה, נתניהו אמנם לא ביקש מבעלי כלי התקשורת המעורבים בתיקיו כסף או טובות הנאה חומריות אחרות, אך הסיקור האוהד היה עבורו מתת משמעותית ביותר. פרקליטות מיסוי וכלכלה שבראשה עומדת בן ארי נחשבת לחוד החנית כיום במאבק בעבירות צווארון לבן, והיא אחראית על התיקים הגדולים שעוסקים בשחיתות במערכת הפיננסית והציבורית. נתניהו עצמו הגיע לבית המשפט תחת אבטחה כבדה וכשברקע מתנהלות הפגנות תמיכה והפגנות נגדו במורד הרחוב. הבוקר נפתח בנאום הפתיחה של התובעת, עורכת הדין ליאת בן ארי, מיד לאחריה יעלה העד הראשון מטעם התביעה. עוד ליאת בן ארי, פרקליטת מיסוי וכלכלה העומדת בראש צוות תיקי ראש הממשלה, זכתה במכרז לתפקיד המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית. הרישום אמנם נסגר, אך ייתכן ותעלה הצעה לפנייה יזומה למועמדים. בן ארי פתחה בנאום המתכונן: למען הסר ספק, לגב' בן ארי אין שום מעורבות בהשקעות ובעסקים של בעלה, שהוא אזרח פרטי מן השורה. לאחר נאום הפתיחה של בן ארי, תישמע ראשונה עדותו של אילן ישועה, לשעבר מנכל וואלה.

התובעת הראשית, עוד ליאת בן ארי, תישא את נאום הפתיחה בו תאמר שהתביעה תבקש להוכיח, עם הצגת הראיות ושמיעת העדים, כי התקיים קשר שוחדי בין ראש הממשלה נתניהו לשאול אלוביץ', כשקידם אינטרסים של הזוג. הפרקליטה שתובעת את ראש הממשלה בנימין נתניהו, עוד ליאת בן ארי, נחקרה היום במשך שעתיים על החשד כנגדה על עבירות בניה בדירה שרכשה בעיר ראש העין (חדשות בארץ). התובעת במשפטו של ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, אמרה בתחילת דברי הפתיחה שלה כי התיק שנמצא היום בפני בית המשפט הוא תיק משמעותי וחמור בתחום השחיתות השלטונית. החלטות בתיקי נתניהו בעוד כחצי שנה. אני לא יודע ממה יותר להיות בהלם , האם ממה שהיא אמרה או מזה שאתה באמת חושב ששי ניצן בתגובה להודעה מספר 42.

N12 - בזמן ההמלצות אצל הנשיא - שלב ההוכחות במשפט נתניהו ...
N12 - בזמן ההמלצות אצל הנשיא - שלב ההוכחות במשפט נתניהו ... from img.mako.co.il
בן ארי מודה בנאומה, הנאשם לא ביקש כסף, או טובות הנאה חומריות אחרות. לשעבר, ומי שהחומרים שסיפק למשטרה הם אלו שהביאו לפתיחת תיק 4000. התובעת הראשית במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, נשאה הבוקר (שני) נאום בפתיחת שלב ההוכחות במשפט, בבית המשפט המחוזי בירושלים. התובעת במשפט נתניהו הודיעה כי לא תגיש מועמדות, בעוד שני שופטים, עוד וסגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים הגישו. השמאל,התקשורת בן גוריון בלה בלה בלה. בן ארי הובילה את עבודת הפרקליטות בחקירות נתניהו. מגפת הקרונה והמלחמה נגד נתניהו צדק או חכמה. מרמי נמסר לנו בנושא כי, העמותה הוכרזה כזוכה על ידי ועדת.

היועץ המשפטי לממשלה הוסיף את מועמדותן של המשנה לפרקליט המדינה נורית ליטמן ושל ליאת בן ארי, למרות תמיכתו בשלמה למברגר, כדי למנוע חיכוך עם שר המשפטים • מנדלבליט:

בתיק זה חשוד ראש הממשלה בנימין. בית המשפט בהפסקה ולאחריה עדותו של אילן ישועה, הראשון מבין 333 עדים. בן ארי מודה בנאומה, הנאשם לא ביקש כסף, או טובות הנאה חומריות אחרות. הוריה הכירו במחנה המעצר בקפריסין והתגוררו בנתניה. התובעת הראשית, עוד ליאת בן ארי, תישא את נאום הפתיחה בו תאמר שהתביעה תבקש להוכיח, עם הצגת הראיות ושמיעת העדים, כי התקיים קשר שוחדי בין ראש הממשלה נתניהו לשאול אלוביץ', כשקידם אינטרסים של הזוג. לדבריה, נתניהו אמנם לא ביקש מבעלי כלי התקשורת המעורבים בתיקיו כסף או טובות הנאה חומריות אחרות, אך הסיקור האוהד היה עבורו מתת משמעותית ביותר. התובעת בתיקי האלפים ליאת בן ארי נושאת דברי פתיחה, שיהוו מעין מפת דרכים של התיק, כפי שרואה אותו הפרקליטות. אביה עבד כמנהל חשבונות ואמה כסייעת לרופא שיניים. מה, שמפריע לי הרי אפשר למצוא תחומי עיסוק בפרקליטות. עוד ליאת בן ארי, ראש צוות התביעה בתיק רהמ בנימין נתניהו, ובעלה, זומנו לחקירה בעיריית ראש העין בחשד כי ביצעו עבירת בנייה של פיצול ללא היתר בבית שרכשו בראש העין. החלטות בתיקי נתניהו בעוד כחצי שנה. התובעת במשפט נתניהו הודיעה כי לא תגיש מועמדות, בעוד שני שופטים, עוד וסגן ראש המחלקה לחקירות שוטרים הגישו. חקירתו הנגדית בוודאי תימשך זמן רב, מפני שהוא ייחקר על ידי עוד ז'ק חן, סנגורו של שאול לכאורה, מעשיו של ישועה יכולים להיות עבירה של סיוע למתן שוחד.

נאום הפתיחה של התובעת ליאת בן ארי מה דעתך על הידיעה? התובעת במשפטו של ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, אמרה בתחילת דברי הפתיחה שלה כי התיק שנמצא היום בפני בית המשפט הוא תיק משמעותי וחמור בתחום השחיתות השלטונית. ראש הממשלה בנימין נתניהו נוכח באולם לאחר דבריה של בן ארי יחל להעיד אילן ישועה, מנכל וואלה! נתניהו עצמו הגיע לבית המשפט תחת אבטחה כבדה וכשברקע מתנהלות הפגנות תמיכה והפגנות נגדו במורד הרחוב. למען הסר ספק, לגב' בן ארי אין שום מעורבות בהשקעות ובעסקים של בעלה, שהוא אזרח פרטי מן השורה.

שלב ההוכחות לכאוס שמוביל נתניהו
שלב ההוכחות לכאוס שמוביל נתניהו from images1.calcalist.co.il
חקירתו הנגדית בוודאי תימשך זמן רב, מפני שהוא ייחקר על ידי עוד ז'ק חן, סנגורו של שאול לכאורה, מעשיו של ישועה יכולים להיות עבירה של סיוע למתן שוחד. היא הוסיפה כי נאשם 1, ראש ממשלת ישראל, עשה לפי כתב האישום שימוש פסול בכוח השלטוני הרב שהופקד בידיו, בין היתר על מנת לדרוש. במקום לנכוח בשימוע שעליו היא אחראית, בתיקים שאותם היא. במשרד המשפטים הגיבו בתקיפות נגד טענות ראש הממשלה לאכיפה סלקטיבית וההאשמות. בן ארי הובילה את עבודת הפרקליטות בחקירות נתניהו. עוד ליאת בן ארי, מהתובעות הבולטות בתיקי ראש הממשלה, התבטאה בראיון בשנה שעברה בעד החוק הצרפתי, לפיו לא ייחקר ראש ממשלה בעת כהונתו. התובעת הראשית במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ליאת בן ארי, נשאה הבוקר (שני) נאום בפתיחת שלב ההוכחות במשפט, בבית המשפט המחוזי בירושלים. גם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הגיע לזמן קצר לבית הדיון בבית המשפט נפתח בדברי הפתיחה של התובעת ליאת בן ארי, דבר מקובל בתיקים גדולים.

עוד ליאת בן ארי, ראש צוות התביעה בתיק רהמ בנימין נתניהו, ובעלה, זומנו לחקירה בעיריית ראש העין בחשד כי ביצעו עבירת בנייה של פיצול ללא היתר בבית שרכשו בראש העין.

מה, שמפריע לי הרי אפשר למצוא תחומי עיסוק בפרקליטות. התובעת בתיקי נתניהו, עוד ליאת בן ארי, צפויה הייתה היום לזכות במכרז למינוי המשנה לפרקליט המדינה. אולם המכרז בוטל בעקבות תלנה חשאית. צילום מתוך ערוץ היוטיוב של אוניברסיטת תל אביב. בן ארי מודה בנאומה, הנאשם לא ביקש כסף, או טובות הנאה חומריות אחרות. בישראל היום פורסם על בית שנקנה להשקעה בראש העין שפוצל בניגוד לחוק וככל הנראה נרכש בניגוד לתנאי המכרז; היא אמרה כי כולם שווים בפני החוק ובפני המשפט, וטענה כי התיק שהובא בפני. השמאל,התקשורת בן גוריון בלה בלה בלה. במשרד המשפטים הגיבו בתקיפות נגד טענות ראש הממשלה לאכיפה סלקטיבית וההאשמות. ליאת בן ארי לא תתמודד, בכירים במערכת המשפט הגישו מועמדות. נתניהו עצמו הגיע לבית המשפט תחת אבטחה כבדה וכשברקע מתנהלות הפגנות תמיכה והפגנות נגדו במורד הרחוב. גם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הגיע לזמן קצר לבית הדיון בבית המשפט נפתח בדברי הפתיחה של התובעת ליאת בן ארי, דבר מקובל בתיקים גדולים. פרקליטות מיסוי וכלכלה שבראשה עומדת בן ארי נחשבת לחוד החנית כיום במאבק בעבירות צווארון לבן, והיא אחראית על התיקים הגדולים שעוסקים בשחיתות במערכת הפיננסית והציבורית.

התובעת הראשית, עוד ליאת בן ארי, תישא את נאום הפתיחה בו תאמר שהתביעה תבקש להוכיח, עם הצגת הראיות ושמיעת העדים, כי התקיים קשר שוחדי בין ראש הממשלה נתניהו לשאול אלוביץ', כשקידם אינטרסים של הזוג ליאת בן ארי. מה, שמפריע לי הרי אפשר למצוא תחומי עיסוק בפרקליטות.

Post a Comment

0 Comments